Snart Touchpoint igjen….

Arne Scheie, ventetid og forventning….

Fotball har alltid vært en av mine store lidenskaper i livet. VM, EM, premier league, tippeliga (og nå Obos liga…. Brann…), har jeg alltid fulgt tett. Arne Scheie har vært en trofast følgesvenn, og det har alltid vært en glede å lytte til Scheies kommentering, hans engasjement og ikke minst historiske opplysninger….
Arne (jeg føler jeg er på fornavn med han), hadde alltid en stor forventning hver gang et nytt mesterskap skulle sparkes i gang og da begynte han alltid med disse ordene:
«Ventetiden er over….», og så kunne mesterskapet sparkes i gang!

Jeg har lyst til å bruke Arne Scheies ord, og så har jeg også lyst til å si:
«Ventetiden er over», for litt sånn føler jeg det når vi nå står ovenfor en ny høst. Jeg har enorm forventning til hva Gud skal gjøre denne høsten, og jeg gleder meg!
Jeg gleder meg til å se dere alle igjen. Jeg gleder meg til lovsangen, forkynnelsen, sitte i kafeen og drikke kaffe, koble meg på Connect, reise på tur – og alt annet! JA, ventetiden er over! 
Litt på samme måte som Arne Scheie alltid hadde forventning til en ny sesong eller nytt mesterskap har jeg forventning til et nytt år med Touchpoint!

«Min historie»

Denne høsten sparkes i gang med taleserien, «min historie». Kort fortalt vil serien handle om, hvilken historie vil du at livet ditt skal fortelle?

Vi kommer til å se at det er valgene vi tar i dag, som bestemmer hvilken historie livene våre forteller, og vi kommer også til å spørre: hvilken historie vil Gud at livet mitt skal fortelle? 

Vi tror dette blir en spennende og relevant serie. En serie tilrettelagt både for troende, og ikke troende. Så inviter gjerne med noen venner til kirka. For uten undertegnede kommer også pastor i Lyngdal Misjonskirke, Jim Foss, til å tale i denne serien.
Vil du lese mer om denne serien, kan du gjøre det her.

Senere i høst får vi besøk av Odd Inge Elemy, Roy Elling Foss og Geir Johannesen som inntar talestolen! Gled dere!

Connect

Nytt av året er at vi også lanserer Connect grupper. Mindre fellesskap hvor man kommer sammen for sosialt, samtale, bønn og godt vennskap.
Vi starter med to grupper, en for jenter og en god gutter. Connect vil møtes annenhver uke.
Mer info på første møte.

Litt generelt….

Ellers kan jeg nevne at vi også denne høsten får med oss Acta Lovsangsskole, under ledelse av Thomas Wilhemsen og Mikael Muff. Tusen takk for at dere er med!!
Kafeteamet er klar for å servere god kaffe og masse godt å spise!
Det blir sosiale arrangement med blant annet klatring og curling, og helt sikkert noen andre ting som skjer underveis….

Helt til slutt:
Touchpoint Norge er i vekst, og vi heier på det som skjer med Touchpoint rundt omkring…. Det gode arbeidet fortsetter i Lyngdal, i Kristiansand, og nå sparkes også Touchpoint Oslo i gang!
Vi arbeider for Touchpoint i 10 norske byer og tettsteder, og 5 «campuser» i Oslo området!
Vi gleder oss, og tror på en spennende fremtid!

Ønsker dere alle sammen hjertlig velkommen til oppstartsmøte 25. august kl 19.30. Møte kan du lese mer om her.
Inviter gjerne med en venn eller to! Håper vi sees! Velkommen!

Legg igjen en kommentar